سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عزّتی والاتر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

جاروکشیدن منزل همیشه یک فعالیت جالب و سرگرم کننده نیست. هیچ فرد عاقلی دوست ندارد ساعت ها وقت صرف کند تا منزل خود و شکاف های بین دیوار ها را با جارو تمیز کند. اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که مدل انتخابی مناسب با فضای منزل شما باشد. این انتخاب درست می تواند به شما کمک کند تا پروسه تمیز کردن منزل را سریعتر و آسانتر به انجام برسانید و در نتیجه موجب می شود که جاروکشیدن منزل دیگر یک فعالیت کسل کننده نباشد.

با این حال با آمدن جاروهایی در اشکال، سایز و سبک های مختلف دانستن اینکه کدامیک مناسب برای شما است احتیاج به درایت شما دارد. در این مقاله ما سعی بر آن داریم که شما را در انتخاب یک جاروبرقی مناسب کمک کنیم.

برای خرید یک جاروبرقی خوب دو انتخاب کلیدی داریم. اول اینکه باید انتخاب کنید جاروبرقی کیسه دار می خواهید یا بدون کیسه. دوم اینکه جاروبرقی ایستاده می خواهید یا سیلندری. ما به هردوی آنها خواهیم پرداخت.

اما یک گزینه دیگر نیز وجود دارد، جارو شارژی. به علت عدم وجود سیم در این جارو روند تقاضای آن در بازار زیاد است. اکثر آنها مانند جاروبرقی سیمی قدرتمند نیستند. اما برای تنوع و سادگی در منزل گزینه مناسبی است. استفاده از جاروشارژی برای تمیز کردن فضاهای کوچک با آلودگی کم مناسب است و شما می توانید درکنار یک جاروبرقی برای استفاده کارهای سنگین از این جاروها نیز استفاده کنید.

جارو کیسه دار یا بدون کیسه، کدامیک بهتر است؟

جاروبرقی های بدون کیسه این روزهای محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اما لازم به ذکر است که هر دو نوع جارو مزایا و معایبی نیز دارد. مزیت اصلی یک جاروبرقی بدون کیسه این است که در صورت پر بودن مخزن قدرت مکش جارو کم نمی شود یا این کاهش قدرت بسیار کم خواهد بود. عملکرد جاروها بر اساس کیفیت سیستم ها از هر نوع برندی متفاوت است، این مزیت  یکی از نقاط قوت فروش است.

از اصلی ترین معایب جاروهای بدون کیسه این است که قادر هستند گرد و غبار را در هنگام تمیز کردن به بیرون منتقل کنند مگر اینکه شما در هنگام جارو کشیدن بسیار مراقب باشید تا گرد و غبار پخش نشود. این جا است که میتوان گفت جاروهای کیسه دار بهترین نوع جاروبرقی هستند مخصوصا برای افرادی که دارای آلرژی هستند.

از دیگر مزایای استفاده از جاروبرقی کیسه دار این است که لازم نیست شما برای خرید یک کیسه جارو هزینه زیادی پرداخت کنید. با این حال لازم است که فیلتر های جاروبرقی کیسه دار حداقل یک بار در ماه و یا بیشتر تمیز شوند.

جاروبرقی های ایستاده یا سیلندری؟

اینکه شما ترجیح می دهید یک جاروبرقی ایستاده یا سیلندری خریداری کنید بیشتر به سبک زندگی شما بستگی دارد. جاروبرقی های سیلندری معمولا راحت تر گرد و غبار را ذخیره می کند اما ممکن است جابه جایی آن کمی سخت باشد، این جارو معمولا برای افراد دارای کمر درد مناسب نیست، به این دلیل که شما باید برای جا به جایی آن خم شوید و این حرکت برای افرادی که مشکل کمر دارند بسیار سخت است.

با یک جاروبرقی ایستاده می توانید منزل خود را مانند وزیدن یک نسیم به سهولت تمیز کنید، و آنها به طور معمولا دارای سری های بزرگتری برای تمیز کردن هستند.

گزینه هایی که در هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید:

قدرت مکش: قدرت مکش جارو برقی معمولا در دفترچه راهنمای آن ذکر شده، اما بسیار از افراد به اشتباه فکر می کنند که توان مصرفی جارو همان قدرت مکش است. اما این تفکری کاملا اشتباه است.

قابلیت انعطاف پذیری جارو: هنگام تمیز کردن منزل با جارو برقی باید این امکان را داشته باشید که بتوانید به راحتی در هر نقطه از منزل حرکت کنید و جارو برقی را نیز حرکت دهید. این نکته مهم بستگی به نوع چرخ های جارو و طول سیم آن دارد. هر چقدر طول سیم جارو بلندتر باشد شما قدرت مانور بیشتری دارید.

دارا بودن سری های متعدد: یک جاروبرقی با کیفیت باید قادر باشد تمام نیاز های شما را در زمینه تمیز کردن برطرف کند. جاروبرقی ها معمولا دارای سری های متعدد از جمله سری پارویی مخصوص فرش، موکت، سرامیک، سری گردگیری، سری مخصوص گوشه ها و سری مخصوص تمیز کردن مبلمان هستند.

صدای جاروبرقی: معمولا صدای جاروها یکی از آزار دهنده ترین صداهاست. لذا کمپانی های مطرح دنیا همواره به دنبال آن هستند تا جاروهایی با کمترین میزان صدا تولید کنند. میزان صدای جاروبرقی در دفترچه راهنمای آن بر اساس واحد دسی بل ذکر شده است.

فیلتر بهداشتی: جاروبرقی ها معمولا در طی فرآیند جمع آوری آلودگی ها در مسیر خود می توانند از فیلتر های تعبیه شده در جارو عبور کنند و از آن خارج شده و به محیط برگردند. در نتیجه دارا بودن فیلتر بهداشتی هپا در جاروبرقی یکی از موارد مهم و اساسی است. این فیلتر ها معمولا تا 90 درصد گرد و غبار محیط را جمع کرده و مانع از خروج آن می شوند. 

 

مؤدببرای مشاهده و خرید انواع جاروبرقی اینجا را کلیک کنید.


سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 منبع:  فروشگاه اینترنتی ستی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala

 

 



نوشته شده توسط citikala co 97/3/27:: 2:52 عصر     |     () نظر