سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که طمع را شعار خود گرداند خود را خرد نمایاند ، و آن که راز سختى خویش بر هر کس گشود ، خویشتن را خوار نمود . و آن که زبانش را بر خود فرمانروا ساخت خود را از بها بینداخت . [نهج البلاغه]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

روگاشکا یک برند لوکس و با کیفیت بالا در جهان شناخته شده است. محصولات روگاشکا ساخته شده از سرب و شامل لوازم تزیینی منزل، هدایای کریستالی و قطعات هنری میباشد. کارخانه روگاشکا در اروپا و در منطقه اسلوونی قرار دارد که حدود 4 ساعت با شهر ونیز فاصله دارد که تقریبا میتوان گفت منطقه ای جهانی برای تولید کریستال میباشد. کارخانه روگاشکا با 900 کارمند 7.5 میلیون محصول از کریستال در سال تولید میکند که حدود 3.5 میلیون آنها شیشه های برش داده کریستالی با سرب هستند و بقیه محصولات ساده از کریستال میباشند. در سال های اخیر، روگاشکا رتبه درجه اول کریستال را در بین برندهای لوکس به خود اختصاص داده است. این برند برای اولین بار محصولات خود را به این نام به ایالات متحده امریکا معرفی کرده است و روگاشکا با لوگوی مشکی به بازار ارائه شد.

کریستال روگاشکا منحصر به فرد، بی انتها و زیبا...

این برند با طراحی روز افزون محصولاتش تعادلی بین زیباشناختی و کاربرد کریستال ایجاد کرده است. روگاشکا با جسارت در ساخت کریستال هایش به عمق احساسات کاربرانش نفوذ کرده است و آنها را با مدل های متفاوت تحت تاثیر قرار داده است. روگاشکا یک هدیه فوق العاده برای افرادی است که برای زیبایی ارزش قائلند.

قدمت 350 ساله کریستال روگاشکا تا به امروز تلفیقی از هنر غنی سمعی و بصری و مهارت های هنرمندان با طراحی مدرن میباشد.

ویژگی های ناب کریستال روگاشکا

این کریستال از یک مخلوط مذاب از مواد خام کریستال برای تهیه یک سرب کامل بدست میاد. هر قطعه از این کریستال یک قطعه هنری است که با دست ساخته میشود. کریستال با سرب کامل حاوی 24 درصد از کریستال خالص است که درخشندگی استثنایی به این محصولات داده است.

راهنمای استفاده از کریستال روگاشکا

برای لذت بردن بیشتر از کریستال روگاشکا، مراقبت هایی از این اثر منحصر به فرد ارائه میشود.

توصیه میشود این کریستال با دست شسته شود. برای شستشو از آب ولرم و یک حوله پلاستیکی استفاده نمایید و حتما هنگام شستشو داخل سینک و جایگاه محکمی برای حفاظت از آن قرار دهید.

هرگز از اشیای خشن و زبر برای شستن کریستال استفاده نکنید.

برای تمیز نگهداشتن گلدان های روگاشکا، روزانه آب آنها را تعویض نمایید. برای پاکسازی از هرگونه مواد باقی مانده با محلول سرکه و آب شسته شود. محلول آب 50 درصد و سرکه 50 درصد میباشد که به مدت 24 ساعت ظرف را در محلول قرار داده و در آخر با آب گرم بشویید.

برای نگهداری شمعدان ها اجازه ندهید شمع ها بیشتر از یک اینچ سوزانده شوند.

 

 


 فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا نمایندگی کریستال روگاشکا اصل اسلوونی.


برای مشاهده و خرید کریستال های روگاشکا کلیک کنید.

 

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 منبع:  فروشگاه اینترنتی ستی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 

آپارات : https://www.aparat.com/citikala



نوشته شده توسط citikala co 97/3/6:: 3:31 عصر     |     () نظر