سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیورهای دنیا، خردهای ناتوان را تباه می سازد . [امام علی علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co
راهنمای خرید بهترین آبمیوه‌گیری

زمانیکه به سراغ خرید لوازم خانگی می‌رویم، معیارهایی چون قیمت و کیفیت وسایل را در نظر می‌گیریم. برای اینکه این انتخاب به بهترین نحو ممکن اتفاق بیفتد باید اطلاعات کافی در زمینه انتخاب آن به دست بیاوریم. در بخش نکات خانه‌داری فروشگاه اینترنتی سیتی کالا راهنمای خرید آبمیوه‌گیری را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دستگاه‌های آبمیوه‌گیری به طور کلی به سه دسته آبمیوه‌گیری دستی، برقی و آب‌مرکبات‌گیری تقسیم می‌شوند.

·         دهانه آبمیوه‌گیری: هر چه آبمیوه‌گیری دهانه بزرگتری داشته باشد مناسب‌تر خواهد بود. چرا که نیاز به خرد و تکه کردن میوه نخواهد بود.

·         لرزش و صدای آبمیوه‌گیری: مدلی از آبمیوه‌گیری را انتخاب کنید که لرزش کمتری داشته باشد، در غیر اینصورت پیشنهاد می‌کنیم آن را روی یک سطح صاف قرار دهید.

·         قدرت آبمیوه‌گیری: قدرت آبمیوه‌گیری می‌تواند متغیر باشد. معمولا این قدرت از 600 وات شروع می‌شود و در مدل‌های قوی‌تر به 1500 وات می‌رسد.

·        سرعت آبمیوه‌گیری: سرعت آبمیوه‌گیری به چرخش موتور دستگاه مربوط می‌شود. بنابراین هر چه قدرت چرخش بیشتر باشد آبمیوه‌گیری کار خود را سریع‌تر انجام خواهد داد.

·        میزان مصرف انرژی: برای آنکه بتوانید این مورد را به خوبی بررسی کنید باید به توان مصرفی دستگاه یا همان قدرت موتور دقت کنید. برای این کار می‌توانید تا حدودی از برچسب مصرف انرژی که در دستگاه وجود دارد استفاده نمایید.

·        جنس بدنه: از مسائل مهم در انتخاب آبمیوه‌گیری جنس و وزن دستگاه می‌باشد. به طور معمول جنس دستگاه‌های آبمیوه‌گیری از استیل، پلاستیک یا تلفیقی از هر دو می‌باشد. در نهایت این دو جنس از لحاظ استحکام تفاوت زیادی با هم دارند.

بهترین برندهای آبمیوه‌گیری:

برندهای مختلفی در تولید آبمیوه‌گیری شهرت دارند اما بخشی از آن‌ها در تولید لوازم برقی قوی‌تر بوده و رضایت مشتری را به خود جلب کرده‌اند.

·        آبمیوه‌گیری براون

·        آبمیوه‌گیری بوش

·        آبمیوه‌گیری پاناسونیک

·        آبمیوه‌گیری فیلیپس

·        آبمیوه‌گیری تفال

·        آبمیوه‌گیری کنوود

·        آبمیوه‌گیری مولینکس

·        آبمیوه‌‎گیری فلر

همیشه موارد زیر را در خرید آبمیوه‌گیری به یاد داشته باشید.

دستگاه‌های آبمیوه‌گیری که امروزه در بازار و توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند انواع بسیار زیادی دارند و در طیف گسترده‌ای جای گرفته‌اند. برای مثال نوعی از آبمیوه‌گیری‌ها هستند که در آنها کارایی‌های دیگری نیز به دستگاه اضافه شده است. معمولا چنین دستگاه‌هایی انتخاب‌های خوبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به شمار می‌روند. دستگاه‌های آبمیوه‌گیری‌ای که امروزه قابل دسترسی هستند به طور کلی تک کاره، دو کاره، سه کاره، چهار کاره و پنج کاره هستند. معمولا قابلیت‌هایی که این دستگاه‌ها دارند شامل مخلوط کن، رنده کننده، آسیاب کننده و... می‌شود.

دستگاه آبمیوه‌گیری چند کاره

در رابطه با آبمیوه‌گیری‌های چند کاره نظرات زیادی ارائه شده است. اگر بخواهیم از مشکلات آن‌ها بگوییم این است که در باز و بسته کردن و نیز تعویض قطعات با مشکل روبه‌رو خواهیم شد. 



نوشته شده توسط citikala co 99/4/22:: 10:40 صبح     |     () نظر