سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ بندگان نزد خداوند سبحان، کسی است که جز در اندیشه شکم و شرمگاهش نیست . [امام علی علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

در امر نظافت منزل و محیط کار ابزارها و وسایل متعددی برای کمک به افراد تولید و روانه بازار شده است که این ابزار علاوه بر آسان کردن امر نظافت توانسته اند تمیزی بیشتری برای محیط به ارمغان بیاورند. یکی از این وسایل بخار شوی ها هستند که به وسیله بخار آب و مکش بسیار قوی سطوح مختلف از جمله سرامیک، کاشی، فرش، دیوار و پنجره ها را به خوبی تمیز می کنند. با استفاده از سری های متعددی که معمولا همراه با بخارشوی هستند به راحتی می توانید نقاطی که دسترسی به آن ها بسیار سخت است را تمیز کنید. استفاده از بخارشوی ها در مقایسه با روش های سنتی بسیار بهداشتی تر و سریعتر است.

در هنگام خرید یک بخارشوی خوب باید به این نکات توجه بفرمائید: گنجایش مخزن آب، توان مصرفی، قدرت تولید بخار آب، وزن بدنه، ایمنی و قیمت.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما دستگاه بخار شوی کارچر مدل SC4 Iron Kit را معرفی می کنیم.

این بخار شوی ساخت کشور آلمان می باشد و دارای توان مصرفی 2000 وات با گنجایش مخزن اصلی 0.5 لیتر و گنجایش مخزن فرعی 0.8 لیتر می باشد. قدرت تولید بخار این محصول 3.5 بار است و تنها با بخار آب و بدون هیچ مواد شوینده دیگری میتوانید به راحتی سطوح مختلف را تمیز کنید. این دستگاه در مدت زمان 4 دقیقه آماده به کار می باشد. 

به وسیله چراغ نشانگر داخل دستگاه می توانید از وضعیت روشن بودن دستگاه و یا زمان آماده به شدن کار دستگاه اطلاع پیدا کنید.

از دیگر تجهیزات این دستگاه می توان به قفل کودک، درپوش ایمنی، دکمه تنظیم بخار، سیستم آب 2 مخزنه، سری بخار درزها و شکاف ها، سری بخار دستی، برس گرد، حوله مخصوص نظافت و قرص جرم گیر اشاره کرد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

www.citikala.com

021-55083613-5

برای مشاهده و خرید کلیک کنید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 97/8/29:: 3:2 عصر     |     () نظر