سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیفته دانش داناترین مردم است . [امام علی علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

از دیرباز انسانها پس از نوشیدن آب که معمول و بسیار نیاز ضروری برای زندگی بشر می باشد، بدنبال نوشیدنی های مختلف و مزه دار جهت زمانهای تفریحی و یا اوقات فراغت خود بوده اند. گاهی در هوای گرم به سمت نوشیدنی ها و شربت های خنک و سرد سوق پیدا کرده اند و در مواقع سرد و فصولی که بارش باران و برف را نظاره گر می باشند تمایل به نوشیدنی های گرم و داغ پیدا می کنند. در این امر از زمانهای گذشته ابزار و لوازم خاصی از قبیل تجهیزات و لوازم آماده سازی نوشیدنی ها در دسترس بشر بود و با گذر زمان این لوازم و ابزار در حال تغییر و پیشرفت و تنوع فراوان گردید. زمانی برای آماده کردن چای و نوشیدنی گرم از تجهیزات ابتدایی بهره می بردند و با حداقل امکانات و یا گاهی داخل همان ظرف که آب در آن به جوش می آمد نوشیدنی خود را آماده می کردند. امروزه جهان به طرز شگفت انگیزی در همه زمینه ها در حال رشد و تغییر بوده و آماده سازی نوشیدنی های دلخواه نیز بسیار آسان و متنوع گردیده است. برای تهیه چای و یا بسیاری از نوشیدنی های دیگر دستگاههای جدید وارد بازار گردیده، بطوریکه کتری های برقی دیجیتالی و تایمر دار، چای سازها، سماورهای برقی، فلاسکهای برقی و... این امر را بسیار سهل نموده است  و یا دستگاههای مخلوط کن، مرکبات گیری، آبمیوه گیری ها و ... با تکنولوژی های جدید و کاربرد آسان ما در تهیه انواع نوشیدنی دلخواه همراهی می نماید.

 

از همه اینها گذشته اکنون در زمینه تهیه قهوه و اسپرسو انقلابی صورت گرفته و دائما نیز در حال پیشرفت می باشد. اسپرسو محصول نهایی دستگاههای قهوه ساز جدید می باشد که بر اثر عبور آب در حال جوش بصورت یکسان از سطح قهوه داخل محفظه دستگاه در لیوان آماده نوشیدن می گردد. دستگاه اسپرسوساز اولین بار در سال 1884 به شکل بسیار ابتدایی و ساده توسط 2 فرد ایتالیایی رونمایی گردید و سالها بعد توسعه یافت و کم کم به شکل امروزی آن در آمد. در واقع اسپرسو همان قهوه می باشد که درجه غلظت آن بالا بوده و با توجه به اینکه آب در سطح قهوه موجود در مخزن بصورت یکنواخت و با فشار توزیع میگردد، طعم و مزه آن را بسیار عالی میکند. دستگاههای ابتدایی با آب جوش کار میکردند و بسیار ساده و کمی متفاوت تر از روش سنتی قهوه را آماده می کردند. اما امروزه دستگاههای اسپرسو با تکنیکهای خاصی از قبیل فشار آب و بخار آن و همینطور فیلترها و مخزنهای مختلف انواع قهوه های متنوع را در اختیار ما قرار می دهند. با قرار گرفتن اهرمهای فشار و تنظیم فشار میتوانیم بر روی قهوه و اسپرسو خود کف ایجاد کرده و یا حتی در برخی از دستگاهها با تکنولوژی بالاتر شیر و خامه در اسپرسو تزریق و تزیین میگردد. بسیاری از نوشیدنی های دیگر ماننده کاپوچینو، لاته و.... ازمشتقات اسپرسو می باشند.

 

با توجه به علاقه مردم به نوشیدن اسپرسو و نوشیدنی های گرم شرکتها رقابت گسترده ای در این زمینه آغاز نموده و هر روزه شاهد ورود محصولات جدید در این زمینه به بازار می باشیم. برخی از شرکتهای به سمت تولید دستگاههای صنعتی و کافی شاپی در این زمینه روی آورده اند ولی شرکتهای متعددی نیز به تولید دستگاههای اسپرسوساز خانگی مبادرت می     ورزند که مهمترین آنها از نظر کیفیت و مطرح بودن در بازارهای جهانی عبارتند از: گاستروبک آلمان، برویل آلمان، کیچن آید آمریکا، دلونگی ایتالیا، بوش آلمان، نسپرسو سوئیس(این شرکت با برندهای مختلف کراپس، دلونگی و... به تولید دستگاه می پردازد) و در این زمینه البته برندهای معمولی و ارزان تر نیز به تولید این دستگاهها می پردازند که در درجه کیفی معمول قرار دارند از قبیل: روتل، گاسونیک، فلر، دلمونتی  و.....

برای خرید دستگاه اسپرسو ساز باید ابتدا نیازهای خود را بررسی و سپس اقدام به خرید آن نمایید. میزان مصرف روزانه و استفاده از دستگاه و همچنین نوع نوشیدنی مورد انتظار بسیار مهم می باشد، چرا که امروز شرکت نسپرسو با تولید دستگاههای جدید که دارای کپسولهای آماده می باشند و برخی دارای کف شیر ساز و حتی دستگاه خامه ساز جداگانه می باشد، این امر را برای مشتریان بسیار ساده و سهل نموده است.


بهرحال امروزه میتوانیم با استفاده از این تجهیزات اسپرسوساز جدید و مدرن لحظات شاد و مفرحی در کنار خانواده و دوستان برای خود ایجاد کرده و خاطراتی خوش به یادگار بگذاریم.

 

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 

 برای مشاهده و خرید انواع اسپرسوساز  اینجا را کلیک کنید.

 

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

  کانال تلگرام : https://t.me/citikala

  صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

  آپارات : https://www.aparat.com/citikala

   لینکداین : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/ 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 96/10/25:: 3:28 عصر     |