سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که برایش به رنج افتند. [امام علی علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

گاستروبک برندی آلمانی و مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد و تاریخچه ای نزدیک به 65 سال دارد. خاستگاه گاستروبک آلمان است و ریشه آن به جنگ جهانی دوم در زمینه تولید لوازم طبخ صنعتی ارتش، بیمارستان ها و هتل ها بر میگردد .

ریشه کلمه گاستروبک از دو کلمه gast از ریشه کلمه  guest به معنای مهمان و کلمه back از ریشه کلمه kocken به معنای پخت و پز برای مهمان گرفته شده است.

گاستروبک به علت کیفیت بالای محصولات خود در بسیاری از کشور های اروپایی از قبیل آلمان و اتریش به یکی از پر طرفدار ترین برند ها تبدیل شده است

یکی از مطرح ترین محصولات گاستروبک دستگاه های اسپرسوساز آن می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در این مقاله قصد داریم دستگاه اسپرسوساز 42640 گاستروبک را بررسی کنیم.

این دستگاه بدنه ای از جنس استیل دارد که موجب شده وزن آن به 16 کیلوگرم برسد. ابعاد دستگاه 37 × 45 × 41 سانتی متر است و توان مصرفی 2400 وات دارد.

از عمده دلایل محبوبیت 42640 می توان به دارای بودن مخزن آسیاب قهوه آن اشاره داشت که درست در قسمت بالایی اسپرسوساز قرار دارد. این توانایی موجب می شود که شما بتوانید عطر و طعم قهوه ای تازه را در اسپرسوی خود داشته باشید. دهانه مخروطی آسیاب 58 میلی متر است و تیغه های به کار رفته در آن از استیل ضد زنگ است. آسیاب 42640 دارای تنظیمات دیجیتالی است و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید میزان درشتی و یا ریزی قهوه را تنظیم کنید.

قهوه تازه آسیاب شده با فشار پمپ 15 بار وارد تامپر می شود و همزمان با آب گرمی که از مخزن 2.5 لیتری وارد می شود ترکیب شده و داخل فنجان ها ریخته می شود. از دیگر قابلیت های مهم این اسپرسوساز پر کردن همزمان دو فنجان آن می باشد. که به وسیله دکمه تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه استفاده همزمان دو فنجان و یا تک فنجان قابل تنظیم است.

 

مدت زمانی که لازم است تا شما بتوانید با این دستگاه 2 فنجان کاپوچینو و یا لاته تهیه کنید تنها 90 ثانیه است و این یعنی مصرف بهینه زمان و انرژی!

این دستگاه اسپرسوساز با به همراه داشتن دو نازل بخار ( یکی برای آب گرم و دیگری برای تهیه فوم شیر ) به یک دستگاه بی بدیل تبدیل شده است. شما با استفاده از نازل بخار می توانید یک فوم شیر عالی و با کیفیت تهیه کنید که انتخاب فوم نرم، ابریشمی و ضخیم بودن آن به دست خود شماست. پس از تهیه فوم شیر دستگاه به صورت اتوماتیک مخزن را تمیز می کند.

با استفاده از سیستم پیش تزریق قهوه به صورت کاملا حرفه ای دم آوری می شود و در نهایت یک طعم دلنشین برای شما به ارمغان می آورد.

میزان حرارت و دمای آب جوش در این اسپرسوساز قابل تنظیم است و سیستم کنترل PID میزان دما را با دقت 1 درجه کنترل می کند.

ظرفیت مخزن قهوه دستگاه 280 گرم است که این میزان برای تقریبا 4 بار پر کردن گروپ قهوه کافی می باشد. با توجه به این که هر گروپ می تواند دو فنجان کوچک اسپرسو را پر کند.

با توجه به دارا بودن سیستم شستشو و رسوب زادیی خودکار و سینی چکه گیر، این دستگاه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است زیرا استفاده از آن راحت است و در حین کار محیط اطراف خود کثیف نمی کند.

 

با توجه به خصوصیات ذکر شده، این دستگاه می تواند یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید دستگاه اسپرسوساز حرفه ای باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 97/1/7:: 12:9 عصر     |