سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

یکی از معضلاتی که خانم های خانه دار در نظافت منزل همیشه با آن درگیر هستند از بین بردن لکه ها است. برای از بین بردن این لکه های سمج راه ها و ترفند های متفاوتی وجود دارد که در این اینجا به چند مورد از آنها اشاره کردیم:

چمن:

حتما براتان پیش آمده که لباس فرزندتان پس از بازی در زمین های چمن لکه شود و شما را به درد سر بیاندازد برای از بین بردن این لکه ها ما به شما پیشنهاد میکنیم که 1 لیتر آب را با 1 قاشق غذا خوری محلول آمونیاک ترکیب کنید. جای لکه را با این محلول خیس کنید و رویش دستمال بکشید. مشاهده خواهید کرد که به راحتی لکه ها از بین میروند.

روغن و چربی:

مشکلی بزرگ که خانم های خانه دار معمولا حین آشپزی کردن با آن دارند روغنی شدن لباس ها و یا پیش بندشان است، برای از بین بردن این لکه ها چه باید کرد؟ پیشنهاد ما به شما اگر لکه تازه است آن را بین 2 الی 3 لایه دستمال کاغذی قرار دهید و و رویش اتو بکشید. این کار را چندین مرتبه انجام دهید تا لکه ها کاملا از بین بروند. اما اگر باز هم لکه ها از بین نرفت می توانید از بنزین و یا گازوئیل کمک بگیرید.

لاک:

امان از لکه های لاک، برای از بین بردن لکه لاک باید کمی صبوری به خرج دهید. قسمت لکه دار لباس را روی یک پارچه نخی قرار دهید و بعد با پد آغشته به استون به پشت پارچه بمالید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا لکه کامل از بین برود و بعد لباس را با آب داغ بشوئید.

آلبالو، میوه، آبمیوه

معمولا تمام لکه های آلبالو روی لباس را نمی شود کملا تمیز کرد اما ما چندین روش برای از بین بردن این لکه ها به شما پیشنهاد میکنیم:

پنبه را با سرکه آغشته کنید و لکه ها را با آن نمدار کنید وسپس با آب سرد بشوئید.

 

کمی نمک روی لکه تازه بریزید تا رطوبت اضافه را جذب کند و مانع پخش شدن لکه بشود، بعد لکه را با آب داغ بشوئید. 

 

 

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 

 

 

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

 کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

لینکداین : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/ 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 96/10/11:: 2:59 عصر     |