سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرمان خدا را بر پا ندارد جز کسى که در حق مدارا نکند و خود را خوار نسازد و پى طمعها نتازد . [نهج البلاغه]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

 

 

برای پخت یک غذای خوب و خوشمزه لازم نیست که شما چندین ساعت از وقت خود را در آشپزخانه صرف آشپزی کنید. با استفاده از یک مولتی کوکر می توانید تا 20 برنامه پخت مواد غذایی مختلف را داشته باشید. این دستگاه به راحتی کمک دست شما در آشپزخانه خواهد بود. با استفاده دستگاه مولتی کوکر خانگی می توانید دستگاه های بخار پز، سرخ کن، پلوپز، نان پز و ماست ساز را با هم در یک دستگاه داشته باشید.

شرکت گاستروبک آلمان در صنعت لوازم خانگی پیشرو در ساخت مولتی کوکر های حرفه ای است. دستگاه مولتی کوکر 42526 یک دستگاه همه کاره حرفه ای است که شما را به سرآشپز حرفه ای در آشپزخانه تبدیل می کند.

پخت تمام غذاهای یک وعده غذایی

به وسیله مولتی کوکر گاستروبک می توانید تمام غذای مورد نیاز از قبیل پیش غذا، غذای اصلی و دسر را برای یک وعده غذایی خود آماده کنید. پخت و پز در این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود. ظرفیت 5 لیتری ظرف این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به راحتی برای تعداد نفرات بالا غذا تدارک ببینید.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش بزرگ و آبی رنگ LED     مولتی کوکر و دکمه های لمسی کار را برای شما آسان کرده است. دکمه های لمسی این دستگاه شامل منو، تایمر، تنظیم ساعت و دقیقه، ریست کردن عملیات، شروع عملیات گرم نگهدارنده، لغو عملیات گرم نگهدارنده و  زمان می باشد.

با استفاده از عملکرد تایمر 24 ساعته می توانید زمان پخت مواد غذایی را در چند ساعت آینده تعیین کنید. دکمه گرم نگهدارنده غذای شما را تا چند ساعت آینده جهت سرو کردن گرم نگه می دارد. محدودده دمایی گرم نگهدارنده سیستم بین 70-80 درجه سانتی گراد است.

منوی این دستگاه شامل: پخت برنج، پخت سریع، پخت کیک، آرام پز، پخت نان، سرخ کردن حرفه ای، سرخ کردن معمولی، پخت تنوری، پخت معمولی، ماست ساز، پخت سوپ، پخت غلات، تهیه مربا، تهیه فرنی شیر،     پخت دلمه، بخار پز ، تهیه خورشت، تمیز کردن خودکار، پخت پلو و پخت چند منظوره می شود.

طراحی

 

طراحی و دیزاین این دستگاه بسیار مدرن و زیباست جنس بدنه به کار رفته در ساخت آن از استیل ضد زنگ است که علاوه بر زیبایی ظاهری تمیز کردن مولتی کوکر را بسیار راحت کرده است. یک دستگیره پلاستیکی مقاوم و محکم جهت سهولت در حمل و نقل و جابجایی برای این دستگاه طراحی شده است. جنس ظرف داخلی از پوشش نچسب است که قابل جدا شدن و شسشتو می باشد.

 

اقلام همراه این مولتی کوکر شامل ظرف بخار پز، سبد سرخ کن، ظرف اندازه گیری، ملاقه، ظرف ماست و کتاب دستور العمل به زبان اصلی می باشد.

با خرید این مولتی کوکر چندین دستگاه پخت و پز خانگی را در یک دستگاه خواهید داشت و از صرف هزینه های اضافی خودداری می کنید. محصولات گاستروبک دارای 1 سال ضمانت نامه شرکت دریا نمایندگی انحصاری گاستروبک در ایران می باشد.

 

منبع: فروشگاه اینترنتی سیتی کالا 

برای مشاهده مقالات فروشگاه اینترنتی سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید مولتی کوکر گاستروبک اینجا را کلــــــــــــــیک کنید

 سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 

آپارات : https://www.aparat.com/citikala


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 97/2/17:: 5:25 عصر     |