سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

 

خیلی از مشتریان گاستروبک این سوال در ذهنشان وجود دارد که نام گاستروبک از کجا آمده است؟

توضیح آن بسیار ساده است: این نام ادعا بر تکنولوژی پیشرفته و حرفه ای در زمینه لوازم آشپزخانه دارد. گاستروبک برندی است که تمرکز خود را فقط و فقط بر روی طراحی خاص، بهترین کیفیت، عملکرد حرفه ای و ایمنی محصولاتش قرار داده است و برای تیم گاستروبک این یک هدف دست نیافتنی نیست بلکه یک واقعیت است...

 

گاستروبک با ظهور محصولاتش، نوآوری را به آشپزخانه شما آورده است و محصولاتش را در سطح حرفه ای ها تولید کرده است تا علاوه بر سهولت و راحتی، بهترین نتایج را در آشپزخانه شما رقم بزند. در زمینه تغذیه سالم، گاستروبک با اسموتی ساز ها و آبمیوه گیری هایش آماده برای قیاس با تمام برندهای مرتبط با این محصولات است.

 

اسپرسوسازها و قهوه سازهای گاستروبک از لحاظ نوآوری پیشگام در ساخت هستند زیرا اولین دستگاه برای تهیه یک قهوه کاملا اتوماتیک را راه اندازی و تولید کرده است. این به این معناست که نه تنها در کافی شاپ ها، حتی در منزل هم میتوانید به طور تخصصی یک اسپرسوی حرفه ای تهیه و نوش جان فرمایید.

 

برند گاستروبک آلمان از جنگ جهانی دوم با تولید لوازم طبخ صنعتی فعالیت خود را شروع کرد و تاریخچه ای به قدمت 65 سال دارد. این برند از دو واژه گاست Gast بر گرفته از Guest به  معنای مهمان و بک Back از ریشهKochen  به معنای پخت و پز تشکیل شده است. دیتر فوپز Dieter Foppes بنیان گذار این برند فعالیت خود را با یک توستر شروع کرد و به دلیل حرفه ای بودن این محصولات، امروزه به بسیاری از کشورهای جهان مانند آلمان، اتریش و چندین کشور اروپایی صادر میشود.

 

منبع: فروشگاه اینترنتی سیتی کالا 

برای مشاهده مقالات فروشگاه اینترنتی سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده محصولات گاستروبک اینجا را کلـــــــــــــــــــــیک کنید

 

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 

آپارات : https://www.aparat.com/citikala


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 96/12/14:: 3:40 عصر     |