سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

بوی نامطبوع فاضلاب که به مشام ما می رسد ممکن از آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی باشد که با کتری های موجود در لوله فاضلاب باعث این بوی وحشتناک می شود.

این بوی ناخوشایند در بسیار موراد از آشپزخانه های منزل هست که درهنگام شستن ظروف آشغال های باقی مانده از غذا در لوله های خروجی آب گیر می کنند و در طی مدت زمانی باعث ایجاد باکتری و قارچ ها می شوند. این قارچ ها و باکتری بوی نامطبوع داخل فاضلاب را به وجود می آورند.

امروز در این وبلاگ می خواهیم چند روش خانگی برای از بین بردن بوی فاضلاب به شما پیشنهاد کنیم. پس با ما همراه باشید.

علت بوی نامطبوع فاضلاب در خانه چیست؟

یکی از دلایل بوی بد فاضلاب در خانه گاز سمی به نام سولفید هیدروژن یا همان گاز فاضلاب است. گاهی اوقات این بو شبیه به بوی تخم مرغ گندیده و یا لاشه مرده حیوانات رها شده می باشد که می تواند در هرجای از خانه به مشام ما برسد. بهترین و ساده ترین کار برای از بین بردن این مشکل استفاده از محصولات تمیزکننده لوله های فاضلاب است. استفاده زیاد از این تمیزکننده ها به مرور زمان باعث پوسیدگی لوله های فاضلاب می شود و همچنین استفاده از این محصولات  برای افرادی که دچار بیماری های آلرژی و یا ریوی هستند بسیار خطرناک می باشد.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا

www.citikala.com

02155083613-5

به شبکه‌های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید.

کانال تلگرام: https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/citikala/

آپارات: https://www.aparat.com/citikala


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 99/7/22:: 1:55 عصر     |     () نظر