با توجه به نزدیک شدن فصل گرما با این 5 نوشیدنی گرما را شکست دهید. همه این نوشیدنی ها نیاز به داشتن آب آشامیدنی سالم در خانه دارند. در این مقاله 5 نوشیدنی تابستانه خنک را به شما معرفی می کنیم تا با نوشیدن آنها بر گرما غلبه کنید.

آب انبه خام:

آب انبه  یک نوشیدنی تابستانی سنتی است که در برابر گرما مقاومت می کند، ویتامین C و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند؛ مانع از انحلال، اسهال، سوء هاضمه و یبوست می شود. راه حل موثر برای دیابت است؛ کم خونی را کنترل می کند و هضم را بهبود می بخشد.

آب میوه سیب:

این یک نوشیدنی تابستانی است که در روستاها محبوب است. میوه رسیده بدن و ذهن را خنک نگه می دارد، اسیدیته را نیز درمان می کند. همچنین  کمک می کند تا سیستم گوارش را بهبود بخشد و دیابت را کنترل کند.

عصاره انگور:

انگور  یکی از مواد اساسی داروهای آیورودا ( یک روش درمانی قدیمی هندی ) است. عصاره انگور  مزایای سلامتی زیادی دارد.به  بدن جوانی می بخشد و به عنوان یک درمان برای زردی، دیسپپسی و سرفه استفاده می شود.

 

 

آب هندوانه:

همانطور که میدانید این میوه 90٪ آب است، هندوانه یک آب طبیعی خالص و بدون آب اضافه است. آب هندوانه باعث می شود که هیدراته باقی بماند و مانع از سکته گرمایی شود. فیبر  موجود در میوه کمک می کند تا یک دستگاه گوارش سالم داشته باشید. بر اساس برخی مطالعات، یک لیوان آب هندوانه قبل از تمرین شدید به کاهش درد عضلانی کمک می کند.

آب لیمو:

ساده ترین و معمول ترین نوشیدنی تابستان در سراسر جهان. آب لیمو به شما کمک می کند تا آرام و خنک باشید. لیمو کمک می کند تا سیستم ایمنی را بهبود بخشید، معده را قوی کنید و خون خود را پاک می کند. لیمو در درمان آرتریت، روماتیسم، چاقی، یبوست و مشکلات دندان مفید است.

 

 

منبع: فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

 

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

   برای مشاهده  انواع مقاله ها در سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

 کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala