سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co

یکی از دغدغه های بزرگ عروس خانم ها، تهیه و خرید جهیزیه، آن هم به بهترین شکل و با قیمتی مناسب است. جهیزیه ای که علاوه بر خرید وسایل ضروری برای شروع یک زندگی، کیفیت، زیبایی و مناسب برای فضای خانه انتخاب شود. پس باید این انتخاب خیلی اصولی و با اطلاعات کامل انجام شود.

با زندگی مدرن امروزی، وسایل و لوازم جدیدی وارد بازار شده اند و انتخاب را برای تازه عروسان سخت تر کرده اند. از یخچال های ساید گرفته تا ابزار های آشپزخانه که هر کدام طبق نیاز و سلیقه عروس خانم و خانواده انتخاب میشوند.

در گذشته برای خرید جهیزیه باید خانواده ها چندین روز و یا چندین ماه در بازارها و مغازه ها به گشت و گذار برای پیدا کردن کالای مورد نظرشان می پرداختند و در آخر هم شاید آن محصول را گران تر میخریدند. امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی انتخاب صحیح با اطلاعات کامل و در نتیجه یک خرید خوب میسر شده است. فقط با یک جستجو در اینترنت و فروشگاه های آنلاین به راحتی میتوانید کالای مورد نظر را بدون دردسر خریداری نمایید. که البته لازم به ذکر است خرید از فروشگاه های تخصصی در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه، بهترین گزینه است زیرا علاوه بر خرید میتوانید از مشاوره کارشناسان هم بهره مند شوید.

 

قبل از شروع کردن به خرید نیاز به یک لیست، آن هم از اقلام مورد نیاز و ضروری دارید. مانند لوازم برقی خانه و آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، سرویس چوب، لوازم پخت و پز و خرده ریز... که  هرکدام از این دسته بندی ها شامل مواردی میشوند. مرحله بعدی تعیین هزینه برای خرید جهیزیه است که میتوانید توسط یک فرد آشنا به قیمت ها و یا مشاوران فروشگاه های اینترنتی، لیست قیمتی تهیه نمایید.

معمولا خانم های خوش سلیقه قبل از خرید جهیزیه با توجه به رنگ بندی منزل، رنگ لوازم خانگی و آشپزخانه خود را انتخاب میکنند و این مسئله شما را در خریدی بهتر کمک میکند. معمولا رنگ سفید و سیلور (نقره ای) طرافداران بیشتری در بین رنگ های دیگری دارند زیرا با همه ی لوازم ست میشود. بعضی از خانم ها برای جلوه بیشتر، از رنگ های فانتزی استفاده میکنند البته پیدا کردن  همه لوازم به آن رنگ کار چندانی آسانی نیست.

مرحله بعدی انتخاب برند و کیفیت محصول است. کالاهای موجود در بازار در سه رده کیفیت عالی، میان رده و ضعیف موجود هستند. بعضی از محصولات بر خلاف ظاهر خوبی که دارند، کیفیت ضعیفی دارند که معمولا بیشتر عروس خانم ها، ظاهر را فدای کیفیت میکنند و بعد از خریداری آن کالا، با مشکلاتی روبه رو میشوند. کالاهای با کیفیت عالی قاعدتا با هزینه های بالایی به فروش میرسند و معمولا هر خانواده ای حاضر به خرید آنها نمیباشد. محصولاتی هم در این بین وجود دارند که با کیفیت خوب و با قیمتی مناسب هستند. پس توصیه میشود به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب باشید و گول برندهای متفرقه با ظاهری زیبا را نخورید.

نکته بعدی خرید لوازم ضروری است. یکی از مسائلی که در خرید جهیزیه بزرگترین لطمه را به خریدار میزند، خریدن لوازم غیر ضروری آن هم برای چشم و هم چشمی است که چون فلانی این را خریده من هم باید داشته باشم و این تفکر منجر به خرید کالاهایی میشود که اصلا مورد استفاده قرار نمیگیرند و فقط پولی است که در جوی میریزید. توصیه میشود کالاهای ضروری ولی با کیفیت عالی خریداری شود.

 

فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا، با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها و نیاز های نو عروسان عزیز، محصولاتی با کیفیت با بهترین قیمت همراه با مشاوره کارشناسان متخصص در این زمینه در اختیار شما قرار میدهد.


همچنین در قسمت دانستنی های فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، میتوانید راهنمای خرید انواع لوازم خانگی و آشپزخانه را مطالعه سپس اقدام به خرید نمایید.


منبع: فروشگاه اینترنتی سیتی کالا 

برای مشاهده مقالات فروشگاه اینترنتی سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط citikala co 97/2/2:: 3:52 عصر     |