سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]
فروشگاه اینترنتی سیتی کالا
درباره



فروشگاه اینترنتی سیتی کالا


citikala co
5 نکته برای خرید اتو ی مو

اتوی مو وسیله ای برای صاف کردن موهای حالت دار توسط المنت های حرارتی است که موها در بین دو صفحه از جنس سرامیکی، کراتینی و یا آلومینیومی قرار میگیرند و طبق درجه تنظیم شده، موهای شما را میتوانند لخت و صاف نمایند. یک دستگاه اتوی موی خوب میتواند تا چندین سال بدون آسیب رساندن به موها، کار کند. 

 

 


 1. صفحات صاف را انتخاب کنید

استفاده از اتوی مو با صفحات صاف، برای صاف کردن موها گزینه ی مناسبی است. بعضی از اتوهای مو، مقداری انحنا در صفحه خود دارند که باعث ایجاد حالت و موج  در موهای شما می شوند.

2. عرض صفحات را در نظر بگیرید

هرچه عرض صفحات بیشتر باید، موهای بیشتری را میتوان در میان صفحات قرار داد ولی زمان اتو کشی افزایش پیدا میکند و موجب آسیب رساندن و سوزاندن موها میشود. صفحات با پهنای کم، یک دستگاه جمع و جور برای مسافرت میباشند و همچنین توسط این مدل اتو میتوانید با سرعت و با آسیب کمتری موهای خود را صاف نمایید.

3.  جنس صفحات را در نظر بگیرید

با توجه به نوع و جنس موهای خود میتوانید جنس مورد نظر اتوی خود را انتخاب نمایید. صفحات تیتانیوم به سرعت گرم میشود و حرارت بالایی دارند و  مناسب برای موهایی هستند که موج و فر دار هستند. صفحات سرامیکی یکی از رایج ترین جنس صفحات اتو هستند که اثربخشی و کیفیت بالایی دارند ولی از معایب صفحات سرامیکی میتوان به از بین رفتن خاصیت آن در طور زمان اشاره کرد.

صفحات تورمالین گزینه عالی برای موهای آسیب دیده ی شما هستند. این صفحات به نوع یونی معروف میباشند که با تولید یون های منفی از وز شدن موها جلوگیری کرده و باعث درخشندگی مو میشوند.

4. درجه حرارت اتوی مو

همان طور که میدانیم حرارت باعث صاف شدن موها میشود. ولی در نظر داشته باشید که حرارت زیاد باعث آسیب به موها میشود. بر روی بدنه ی اتو معمولا دکمه ای برای تعیین درجه حرارت اتو قرار گرفته است. در اتوهای قدیمی تر این دکمه وجود ندارد و با درجه حرارت ثابت کار میکنند. پس بهتر است برای مانور بهتر، اتوی مویی خریداری شود که قابلیت انتخاب درجه حرارت را داشته باشد.

5. تفاوت بین قیمت و کیفیت را بدانید

آسان ترین راه این است که بدون بررسی وارد یک مغازه شوید و یک اتوی ارزان قیمت بخرید. اما پس از چند ماه متوجه میشوید که علاوه بر خرابی اتوی مو، موهایتان به شدت آسیب دیده اند. البته فراموش نشود که برای خرید یک اتوی موی با کیفیت، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و شما با توجه به نیازتان میتوانید، یک اتوی موی خوب با برند معتبر خریداری کنید و چندین سال با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش انواع اتوی مو از برندهای پرومکس، پرنسلی، آرزوم و مک استایلرمیباشد.

 برای مشاهده انواع اتوهای مو اینجا را کلیک کنید.

مؤدب

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 منبع:  فروشگاه اینترنتی ستی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala



نوشته شده توسط citikala co 97/6/21:: 3:43 عصر     |     () نظر
راهنمای خرید کتری برقی

 عوامل مهم برای خرید کتری برقی

1. ظرفیت کل کتری

کتری های الکتریکی در بازار با ظرفیت های مختلفی از 1 لیتر تا 2 لیتر موجود است. معمولا کتری 1.5 لیتر برای اکثر مردم کافی است.

اگر بخواهید آب را برای 1 یا 2 فنجان چای یا قهوه بجوشانید، کتری یک لیتری مناسب است. با این حال، اگر شما نیاز به آب جوش برای تهیه چای به میزان 3 تا 4 فنجان را دارید، یک کتری 2 لیتری مناسب است.

 

2. مدت زمان لازم برای جوشیدن آب

مصرف کنندگان علاوه بر ظرفیت، می خواهند بدانند که کتری در چه مدتی به جوش می آید. دلیل مهمی که مردم از کتری برقی استفاده میکنند، همین نکته است که آب را سریع به جوش آورد.

کتری های خوب تنها 3-4 دقیقه برای جوشاندن آب صرف می کنند.

 

3. گزینه گرم نگه داشتن آب

یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که توانایی کتری برای حفظ گرم نگه داشتن آب پس از جوش کامل است. برخی از مدل ها قادر به نگه داشتن آب در دمای مورد نظر برای حدود 30 دقیقه یا 1 ساعت هستند، که برای کاربر بسیار مناسب است.

بعضی از مدلها حتی گزینه مخصوص به گرم نگهداشتن آب را نیز دارند تا کاربر بتواند هنگام استفاده این ویژگی را انتخاب کند.

 

4. خاموش شدن خودکار

این ویژگی ایمنی بسیار مهم (و گاهی اوقات حیاتی) است. بعضی از مدل ها ادعا می کنند که این ویژگی را دارند، در حالی که در واقع این عملکرد را به درستی انجام نمیدهند. اگر کتری شامل این ویزگی نباشد و یا کاربر فراموش کند که کتری را پس از به جوش آمدن آب خاموش کند، ممکن است منجر به آتش سوزی شود.

 

5. آیا استفاده از کتری با پایه بدون سیم (و یا قابل جدا شدن) آسان تر است؟

 یکی از مواردی که بیشتر کاربران را آزار می دهد، استفاده از سیم است. از این رو، مدل های بی سیم و یا آنهایی که دارای کابل های قابل جدا شدن هستند اغلب بیشتر مورد پسند هستند. علاوه بر این، اکثر مدل های جدید با پایه ی جداگانه طراحی میشوند.

 

6. حداقل مقدار آب که می توانید جوش بیاورید ؟

گاهی اوقات مردم نیازی به جوشاندن مقدار زیادی آب را ندارند؛ اگر کتری برقی این امکان را نداشته باشد که کاربران یک یا دو فنجان آب را جوش بیاورند، این مورد یک گزینه منفی برای کتری خواهد بود.


 

7. آیا ویژگی انتخاب درجه حرارت وجود دارد؟

برخی از مدل های پیشرفته (و بعضا ارزان تر) دارای ویژگی های انتخاب درجه حرارت هستند که به کاربران اجازه می دهد آب را با درجه مورد نظر به جوش آورند (به عنوان مثال، 175 درجه برای چای سبز و 200 درجه برای دیگر دم نوش ها)، این ویژگی یک گزینه حیاتی برای خرید کتری برقی نمیباشد.

 

8. آیا دستگیره کتری ارگونومیک و راحت است؟ آیا غیر لغزش است؟ آیا داغ می شود؟

این گونه سوالات در مورد دسته ی کتری پرسیده میشود. دسته یک بخش مهمی از کتری است و ضروری است که راحت و بدون لغزش باشد. اکثر مدل ها امروزه دارای دسته های غیر لغزش هستند که با ارگونومی طراحی شده اند.

 همچنین مهم است که توجه داشته باشیم که آیا دسته داغ می شود یا خیر. اگر داغ شود، می تواند دست کاربر را بسوزاند.

 

9. المنت گرمایی درون یا بیرون؟

 

این یکی از مهمترین مسائل مربوط به افزایش حرارت کتری است. معمولا المنت های گرمایی پنهان عملکرد بهتری دارند.

 

10. توان مصرفی

توان مصرفی کتری برقی یکی دیگر از ویژگی های مهم در خرید این وسیله است. هرچه توان مصرفی کتری بیشتر باشد دارای کارایی بالاتری است. ولی باید به این نکته توجه داشت که بعضی از کتری برقی ها با توان مصرفی پایین برای صرفه جویی در انرژی تولید میشوند.

 


مؤدببرای مشاهده انواع کتری برقی اینجا را کلیک کنید.

سایت سیتی کالا:  www.citikala.com

 برای مشاهده دانستنی های سیتی کالا اینجا را کلیک کنید.

 منبع:  فروشگاه اینترنتی ستی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

آپارات : https://www.aparat.com/citikala



نوشته شده توسط citikala co 97/6/19:: 3:17 عصر     |     () نظر